Wafelverkoop toeristen 2021

Beste ouders,

Wij zijn de toeristen, de trotse leiding van de kapoenen, welpen, wolven en Akabe. Zoals jullie misschien al weten of nog niet gaan de oudere takken van onze scouts, scouts Don Bosco, dit jaar normaal gezien op kamp naar Oostenrijk. Omdat wij met onze leden nog het mooie Vlaanderen verkennen kunnen wij niet met onze tak meegaan als leiding naar Oostenrijk, maar wij gaan wel mee als een tak op zich, namelijk de Toeristen. Hierdoor kunnen ook wij genieten van het mooie Oostenrijk en ervaringen opdoen om over 5 jaar de nieuwe generatie, de jongere takken van nu mee te begeleiden in dit fantastische avontuur.

Jammer genoeg kunnen wij dit jaar geen toeristenfuif organiseren voor de financiële steun die we hierbij nodig hebben. Daarom hebben we er voor gekozen om een wafelverkoop te houden en jaja van die echt goeie wafels 😉 Het geld dat we hiermee zouden ophalen is bedoeld om in Oostenrijk verschillende avontuurlijke activiteiten te ondersteunen.

Iedereen die ons zou willen steunen of iedereen die zin heeft in overheerlijke wafeltjes krijgt de keuze tussen gewone vanillewafels en vanillewafels met chocolade. Verder kan u ook kiezen tussen een kleine doos van 700 gram voor €7 en een grote doos van 1000 gram voor €9. Bestellen kan u via de onderstaande link tot en met 07/05. Als wij uw bestelling ontvangen zal u een mailtje krijgen met daarin het te betalen bedrag en het rekeningnummer. De wafels zelf zullen door ons bij u thuis bezorgd worden van zodra de verkoop is afgelopen en we zelf alle wafels hebben ontvangen.

Alvast een superdikke merci,
De Toeristen