1. Vernieuwde inschrijvingen!

Gelieve 50 euro over te maken naar BE55 3630 5784 1544, en als mededeling ‘lidgeld naam voornaam tak’ te vermelden’. Jongeren die beschikken over een UiTpas en recht hebben op verminderd tarief betalen 15 euro. Leden die zich inschrijven na 1 maart betalen maar 30 euro in plaats van 50 euro.

Moesten er ergens fouten of vragen zijn bij de huidige inschrijving, gelieve dan contract op te nemen met de groepsleiding!
Het inschrijvingsformulier kunnen jullie hieronder terugvinden!

2. Nieuwe mailadressen

Wie kunnen we hoe bereiken?

Voor algemene vragen kunnen jullie altijd terecht bij de groepsleiding. Dit kan door een mailtje te sturen naar info@scoutsvosselaar.be

Wanneer we de leiding van de tak zelf nodig hebben, zijn hier andere mailadressen voor. Deze mailadressen zijn bv: kapoenen@scoutsvosselaar.be
De mailadressen die hiervoor gebruikt werden, zijn nu niet meer van toepassing!

Om onze prachtige scoutslokalen af te huren, kunnen we onze verhuur bereiken op verhuur@scoutsvosselaar.be of zoek ons op op www.kampas.be

Ook laten we onze smoutebollenbak niet in de koude staan. Indien je graag wil meewerken op ons geweldige evenement, kan je ze altijd bereiken op smoutebollenbak@scoutsvosselaar.be

Wat is nog nieuw?

Wel, we stoppen met de papieren versie van de medische steekkaart die je elk jaar opnieuw moet invullen en die ondertussen onze oren uitkomen. Beter voor ons en beter voor het milieu.
De medische steekkaarten staan nu volledig online! Als je je inschrijft bij ons, krijg je een lidnummer. Met dit lidnummer kan je een account aanmaken op groepsadmin van S&G. Op dit account kan je de gegevens van jouw kind volledig invullen en aanpassen indien nodig. Vanaf vandaag zijn jullie dus zelf verantwoordelijk om de gegevens up to date te houden.
In dit document vinden jullie een duidelijk overzicht van de instructies

Lidnummers 2022-2023