Tweedehands & verloren voorwerpen

Beste scoutsleden en ouders

Dit jaar bieden we opnieuw onze fantastische tweedehandskleding aan. Als scouts kiezen we ervoor om in te zetten op duurzaamheid door kleding te hergebruiken. We hopen ervoor te zorgen dat iedereen zo aan een kwalitatief uniform kan komen.

Heb jij thuis nog oude scoutstruien, scoutsbroeken, scoutsrokken, scouts T-shirts, scoutsdassen of scoutshemden waar je niets meer mee doet? Dan kan je deze zondag 3 of zondag 10 oktober meenemen naar de scouts. Het gaat over kleding die niet gescheurd is, maar nog in een degelijke staat is zodat ze nog opnieuw gebruikt kan worden. Belangrijk is ook dat de kleding gewassen is voor ze naar het inzamelmoment gebracht wordt.

De ingezamelde kleding verkopen we vervolgens aan zeer democratische prijzen op zaterdag 16 oktober ook tussen 14u en 16u. Daarnaast zal het ook mogelijk zijn om nieuwe T-shirts en dassen te kopen van de scouts. Hieronder vinden jullie de prijslijst die wij voor ogen hebben voor de tweedehandskledij.

Tshirt: €0,5
Das: €0,5
Broek: €2
Rok: €2
Trui: €2
Hemd: €2

Kom dus zeker kijken of er iets tussen zit dat jullie kunnen gebruiken! Kan je zaterdag 16 oktober niet aanwezig zijn, maar zoek je nog iets specifiek? Mail dit naar maximevdh8@gmail.com We zullen kijken wat we voor je kunnen doen.

Spijtig genoeg is de hopper gestopt met het aanbieden van paskoffers en kunnen we dit zelf niet mogelijk maken. Mocht je nog nieuw materiaal willen aankopen kan dit nog steeds in één van hun winkels of online via de site: https://www.hopper.be.

Scoutse groetjes

Leiding scouts Don Bosco Vosselaar