Fietstocht 27 juni

Beste leden, ouders, oud-scoutsen en sympathisanten!

Het scoutsjaar zit er bijna op dus het is weer tijd voor onze fameuze fietstocht! Hoewel de regels het stilletjes aan beginnen toe te laten, kiezen we ervoor om dit jaar nog geen BBQ te organiseren. We blijven voorzichtig en streven naar een spetterende BBQ met alles erop en eraan in 2022!!

Op zondag 27 juni vanaf 13u kan je bij ons aan de scoutslokalen terecht voor een kleine, alsook grote fietstocht doorheen ons rijke kempenland.

Er zal keuze zijn tussen 3 verschillende fietstochten zodat er voor groot en klein fietsplezier kan zijn!

Voel jullie zeker geroepen om jullie scoutsvrienden op te trommelen om er een toffe dag van te maken waarop jullie genieten van elkaars gezelschap. Dat is uiteindelijk waar de afsluiter van het scoutsjaar om draait 🙂

We hopen dat we veel enthousiaste fietsers mogen verwelkomen!

Avontuurlijke groetjes

Scouts Don Bosco Vosselaar