Verkoop postkaartjes

Beste scouten en sympathisanten,

Om de kostprijs van ons verkenner kamp wat te drukken verkopen wij pakketjes zelfgemaakte postkaartjes. Eén pakketje kost €5 en bevat 5 verschillende kaartjes die je kan zien op onderstaande foto’s.

Zou je ons graag steunen door een pakketje prachtige kaartjes te kopen? Bestel dan zeker een pakketje via deze link! Bestellen kan tot en met donderdag 1 juni. Na ontvangst van de betaling zullen wij zo snel mogelijk de kaartjes verpakken en bezorgen.

Na het invullen van de form kan het bedrag gestort worden op volgend rekeningnummer: BE24 3630 5797 6738
Mededeling: Naam + aantal bestelde pakketjes

OPGELET! Bestellingen gaan voorlopig enkel in Vosselaar, Turnhout en Beerse. Indien je hierbuiten woont of te laat bent om te bestellen, kan je op 25 juni langskomen op onze jaarlijkse BBQ waar de laatste kaartjes verkocht zullen worden.

Scoutse groeten,

30 lieve verkennertjes en hun leiding