Familie-activiteit

Beste leden, familie en oud-scouten!
Bij deze nodigen wij jullie uit voor de familie-activiteit van onze scouts! Dit is de vernieuwde versie van ons alom bekende ledenfeest.
Deze activiteit zal doorgaan op zaterdag 12 maart van 14.00 tot 17.00 en is toegankelijk voor alle leden, hun familie en alle oud-scouten.
U kan kiezen uit 5 activiteiten die ineengestoken zijn door de leiding. Nadien is er nog de mogelijkheid om een drankje te nuttigen in ons pop-up café. (vergeet geen speelkledij!)
U heeft de keuze uit een supertof bosspel, een mega plezant dorpsspel, keileuke pleinspelen, initiatie vuur maken of een zotte constructie sjorren. Voor de veiligheid kunnen enkel spelers geboren in of voor 2003 inschrijven voor sjorren.
Om praktische redenen vragen wij in te schrijven. Dit kan door het onderstaande briefje te mailen naar scoutsvosselaar@gmail.com voor 8 maart of het ingevuld binnen te brengen bij Senne (M. Pottersstraat 14).
Familieleden jonger dan 6 mogen ook komen, maar moeten begeleid worden door een volwassene.
Gelieve met de fiets/te voet te komen aangezien de parking reeds bezet zal zijn door de parochiezaal.
Scoutse groeten
De Leiding
 ———————————————————————————————————————————————
Ik ……..…………………………………………………………………………………………………………… mama/papa van (naam + tak) ………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………… schrijf