Kerstfeestje kapoenen

Beste ouders

Op zondag 18 december houden we ons jaarlijks kerstfeestje. De kapoenen zullen gewoon scouts hebben in de namiddag en aansluitend vindt het kerstfeestje plaats.

In de namiddag zal er een spel worden gespeeld, waarna de kapoenen een feestmaaltijd voorgeschoteld krijgen. En om de avond af te sluiten worden er nog pakjes verdeeld, hiervoor moeten de kapoenen een zelfgemaakt cadeautje meebrengen.
Jullie kunnen je kapoen terug komen ophalen aan het lokaal om 18u30.

Als je kapoen wil deelnemen aan het kerstfeestje kan je inschrijven door een mail te sturen (naar kapoenen.vosselaar@gmail.com) EN €3 over te schrijven op de rekening van de kapoenen BE35 3630 5791 8437 met in de mededeling naam+kerstfeestje.

Met vriendelijke groeten

De kapoenenleiding

PS: De kapoenen die niet naar het kerstfeestje willen/kunnen komen mogen ook gewoon naar de scouts komen van 14u tot en met 16u30.