Geen scouts

Beste scouten,

Naar aanleiding van de nieuwe maatregelen zijn wij genoodzaakt om de scouts fysiek eventjes stil te leggen. Vanaf deze zondag(1 november) zullen jullie dus niet meer aan de scoutslokalen/de gemeentehal verwacht worden. Maar niet getreurd, wij zijn volop bezig aan een volwaardig alternatief. Jullie zullen van je eigen leiding een mailtje krijgen wanneer en hoe jullie tewerk gaan. Natuurlijk zal dit een online alternatief zijn.

Wij weten ook niet hoe lang deze maatregelen zullen gelden. We volgen dit op de voet en laten jullie telkens zo snel mogelijk iets weten als wij nieuws krijgen. We rekenen op jullie begrip en medeleven en hopen op een snelle heropstart van het scoutsjaar. Dit natuurlijk wanneer dit terug veilig kan!

Verder willen wij nog even meedelen dat ondanks we elkaar misschien even niet meer fysiek gaan zien. Wij nog altijd voor jullie klaarstaan! Hebben jullie nood aan een babbel of om even je hart te luchten, mag dit zeker ook tijdens onze online activiteiten. Ook mag je altijd een berichtje, mailtje of smsje sturen.

Take care, zorg voor elkaar en we zien jullie snel weer!

#‘tZalwelzijn!

Het ganse leidingsteam