Enkele praktische zaken

Beste leden, ouders en sympathisanten van de scouts

Na een goede aftrap van ons nieuwe scoutsjaar, hebben we al enkele praktische mededelingen voor jullie.

We verdiepen ons even in onze scoutsagenda.

Dit weekend, zondag 22 september, is het gewoon scouts.

Het weekend daarna, 29 september, kan de scouts helaas niet doorgaan. De leiding is dan op weekend om het hele scoutsjaar voor te bereiden zodat we er weer een fantastisch jaar van kunnen maken.

Zaterdag 5 oktober zijn jullie van 14u tot 17u welkom op de scouts voor onze jaarlijkse paskoffer.
Hier kunnen jullie alle kledij terugvinden van Scouts & Gidsen Vlaanderen. Ons leidingsteam staat dan paraat om jullie van de juiste uitrusting te voorzien.
De kleding die dan besteld is, zal achteraf geleverd worden op de scouts en uitgedeeld worden door de leiding.

Zondag 6 oktober is er na de scouts een moment voorzien door de organisatoren van de smoutebollenbak. Indien je nog geen helper bent maar ons toch wil steunen, kan je je altijd engageren als vrijwilliger voor onze jaarlijkse smoutebollenbak. Na de scouts is er een kort infomoment voorzien.  Er zullen kleine hapjes en een drankjes aanwezig zijn.

Ook willen we nog eventjes wat praktische zaken toelichten.

Medische fiches:

Indien uw zoon of dochter naar een hogere tak is gegaan of nieuw is in onze scouts, is het  verplicht om een nieuwe medische fiche af te geven aan de leiding. Dit is voor ons van zeer groot belang. Indien er iets zou gebeuren met uw zoon / dochter tijdens één van onze activiteiten of op kamp, kunnen we u zo snel mogelijk contacteren. Een leeg exemplaar kan u terugvinden op onze website.

Inschrijvingen

Indien uw zoon / dochter graag in onze scouts wil blijven, is het belangrijk dat de inschrijving in orde is. Alle info wat betreft deze inschrijving kan u terugvinden op onze website: www.scoutsvosselaar.be

Als u vragen heeft mag u gerust een mailtje sturen naar de scouts of iemand van ons leidigsteam aanspreken. Ze staan altijd paraat om jullie verder te helpen!

Scoutse groeten
Het leidingsteam