Bouw nieuwe sanitaire blok!

Beste ouders van onze schitterende leden!

Eerst en vooral onze beste wensen voor het nieuwe jaar!
U vraagt zich ongetwijfeld af, wat u onze scouts dit jaar mag toe wensen? Dat zullen wij u eens gauw vertellen: een nieuwe sanitaire blok!
Onze huidige sanitaire installatie is niet meer aangepast aan de noden van deze tijd, dus tijd om er iets aan te doen! Samen met de VZW Jeugdwerking (de beheerders van onze gebouwen) hebben we de koe bij de horens gevat en zijn we van start gegaan met een bouwdossier.
Om dit grootse plan tot een goed einde te brengen, zijn we op zoek naar mensen die ons willen helpen.

Bent u actief in de bouwsector of aanverwanten en denkt u ons te kunnen bijstaan bij de ruwbouwwerken, sanitair, elektriciteit of de afwerking?

Of

bent u een handige Harry/Harriette die van aanpakken weet en ons wel een of meerdere dagen wil helpen tijdens de bouw?

Of

Bent u een keukenprins/prinses die zijn haar hand niet omdraait om voor een bende hongerige werkers een voedzame maaltijd tevoorschijn te toveren?

Dan zoeken wij dus u!
Stuur ons als de bliksem een e-mail (naar scoutsvosselaar@gmail.com) met als onderwerp ‘Hulp Sanitaire Blok’ en volgende gegevens:
– Naam en voornaam
– Telefoonnummer
– Hoe u ons kan helpen (materiaal voorzien, helpen met de plaatsing, koken, …)

Herkent u zich niet in een van bovenstaande of ontbreekt het u aan tijd, maar wil u op een andere manier uw steentje bijdragen? Hou dan zeker onze Facebook, uw mail of onze andere communicatiekanalen in de gaten! Er is zeker wel iets waar u ons mee kan steunen!

Het is ook absoluut niet verboden deze oproep kenbaar te maken onder uw familie, vrienden en kennissen zodat we de juiste personen op de juiste plaats kunnen krijgen!

Met jullie hulp brengen we ons bouwproject zeker tot een goed einde!

Een stevige linker
De leiding van Scouts Vosselaar