Barbeque en fietstocht

Beste ouders, oud-scouten en sympathisanten!

Om het scoutsjaar goed af te sluiten organiseert Scouts Don Bosco Vosselaar naar jaarlijkse gewoonte een fietstocht met aansluitende barbecue op zondag 23 juni 2019.

Vanaf 13u kan je aan de scoutslokalen terecht voor een kleine, alsook grote fietstocht doorheen het rijke kempenland. Er is keuze tussen een fietstocht van 10km, 25km of 50km.

Na je avontuurlijke, sportieve en hopelijk zonovergoten fietstocht doorheen de trots van Vlaanderen (aka De Kempen) is iedereen meer dan welkom vanaf 16u voor een smakelijke barbecue.

In de aanbieding:

– kip, sate, worst / veggie
– uitgebreid assortiment verse groenten, koude pasta, aardappelsalade, met scoutsliefde (en mogelijk wat zand) gemaakt
– breed assortiment bieren, wijn en frisdranken
– afsluitend een groot vuur voor de echte scouten onder ons

Alles is te verkrijgen aan zéér democratische prijzen & inschrijven is daarbij niet nodig!

Een ideale manier om de zomervakantie in te zetten op ons scoutsterras!

We hopen jullie allemaal te mogen verwelkomen!

Scouts Don Bosco Vosselaar