Beste mama’s, papa’s en scouten

De leiding zal van 28 tot 30 september op weekend zijn om het jaar plannen. Het zal op zondag 30 september dus geen scouts zijn.

Zaterdag 6 oktober zal het de jaarlijkse paskoffer zijn. Hier kunnen jullie scoutskledij komen passen en bestellen. Dit zal doorgaan van 14u tot 17u aan het scoutslokaal.
Hier kan alle kledij aangeboden door Hopper gepast worden. Als je je bestelling doorgeeft zal alles op een later moment geleverd worden en kan iedereen zijn/haar bestelling ophalen op de scouts.
Gelieve cash (en gepast) geld mee te nemen.
Daarnaast maken we graag nog eens iedereen attent dat (indien dit nog niet is gebeurd) zeker in te schrijven via onze website: https://www.scoutsvosselaar.be/informatie/
Zo verzamelen wij de nodige gegevens om jullie voor de rest van het jaar van dienst te zijn. Als dit niet gebeurt zullen jullie dus niet meteen in onze maillijsten verschijnen.
Houd ook zeker 3 en 4 november vrij in je agenda, dan zal onze heuze Smoutebollenbak en Bieravond weer doorgaan!
Scoutse groeten