Eerste keer scouts voor nieuwe leden (zondag 11 september)

Beste ouders en nieuwe leden

Op zondag 11 september is het eindelijk zo ver en mogen de nieuwe leden voor de eerste keer naar de scouts komen. Om deze toestroom aan geïnteresseerden zo vlot mogelijk te laten verlopen willen wij vragen om vooraf een mail te sturen naar scoutsvosselaar@gmail.com.

Gelieve volgende zaken in de mail te vermelden:

• naam van het kind
  • geboortedatum van het kind
  • adres
  • gsm-nummer

Als u deze mail hebt gestuurd bent u welkom om 13u45 aan onze scoutslokalen (Konijnenbergpad 4, 2350 Vosselaar) waar de leiding u een klein woordje uitleg zal geven over de werking van onze scouts. Moest u het reilen en zeilen binnen onze scouts al kennen hoeft u natuurlijk niet speciaal vroeger te komen.

Moest u om één of andere reden geen tijd hebben om een mail te sturen of dit vergeten zijn kan u ook om 13u30 naar ons lokaal komen waar u dan gevraagd zal worden om de gegevens van uw kind te noteren.

Scoutse linker

De leiding van Scouts Don Bosco Vosselaar